Bakal Tamatkan Zaman Bujang Tak Lama Lagi

Haii , Good Morning Semua .

Dah lama ain tak menaip . Tak tahu kenapa harini hari rasa nk buka balik laman sesawang blogger personal ain . Saja nk tengok cerita lelama .Mungkin sbb nk padam post yg lama yg dah tak de kena mengena dalam hidup kita .

Cerita lama jadikan kenangan , Dan Harini kita buka buku baru .


Aku panjatkan kesyukuran yg teramat kerana dia yg terpilih . Alhamdullilah .
Berkat doa ayah .berkat doa arwah mak .berkat adik beradik.berkat doa saudara .berkat doa sahabat .insyallah doakan yg baik baik .allah pasti beri jalan yg terbaik bagi orang yg ingin menghalalkan hubungan .

Ramai yg tnya kenapa bukan "ORANG ITU". Bagi aku biarlah dy , Ada hikmahnya kenapa dan mengapa . Allah tahu mana yg terbaik .

Mungkin ada disini tahu siapa ORANG ITU . Apa2 pun Allah dah bagi jawapanNya .

Doakan yg terbaik utk org baru seperti DIA & AKU



Songket Lagi !!

okey yg ni songket bunga tabur .. 

Songket Bunga Tabur
2mtr X 2mtr
Songket tenun, kain ala2 cotton, tak tebal, kain tak panas


kain songket berkualiti

hai hai !
kita ada jual kain songket juga

Songket Azalea

2mtr Songket + 2mtr Dull Satin

Songket ni cantik sgt
Tenunan kemas
Kualiti tenunan yg baik
Kain songket kesat2 macam cotton

berminat ? 
boleh pm saya / whatsapp/ telegram 017-4749392



serum terbaik ! Kesan seawal 3 hari sahaja

Nak cantik tapi tak mau makan apa-apa supplement ? 
Gunakan SSP ..
 Hanya sapu sahaja .. 

Sebarang pertanyaan whatsapp/telegram 017-4749392

✔100% dr botanic tumbuhan
✔tanpa bahan tiruan, kimia atau pengawet
✔kelulusan KKM
✔halal
✔mempunyai 15 jenis serum