BERUBAH !

salam ~


harini ain akan pergi kuala kangsar ~ follow up mkcik Konvo ~hopely g senag dapat tenangkan fkran ~

2,3 Hari ni mmg tak lena laahh ain nk tidur~ enta lhaa kenapa dgn fkran ni ~
tak lain tak bukan asek fkkan sham ! SUMPAH ain kata dia BERUBAH ! Ain RINDU dy sangat2 !
msg jarang sekali ~ call pun HAMPA ~..

jangan cuba2 nk CABAR kesabaran sayang kat abiey ~

bagi korang mesty lhaa korang fk bukan2 kan ? maklum lahh dah duduk JAUH !
sorang kat SELATAN ~ sorang lagi kat UTARA !

*to lhaaa nak sangat bercinta JAUH ! kn dhaa ! ain..ain ! yang dekat ada JUAL MAHAL !
abg da pesan jgn pilih jauh2 ~ nk jugak ! kan dah RINDU tak kesudah ~

hmm ~~ too lhaa ~ yang dekat setia menanti tak nakk an ~ dy pun skrg kat N9 ~ JAUH ~ dy pergi sebab tak nak engatt kenangan KITA !

ain percaya akan ada kejernihan di dalam hati seorang lelaki ~
SABAR..SABAR..DAN SABAR ~

#THINK ABOUT HE ...