Walking Talking

salam ~

tadi keluar kejap dengan dengan makcik,mama,adeq ila n adeq anis ~

nak tahu g mana ? g PUTERI HABOUR at NUSAJAYA tuu ~ tahu ke tempat tu ?
kalau nak datang ain boleh bawa pergi sna :)

sampai sana terjumpa kawan mangkuk ayam uh ! then call mangkuk ayam tu sekejap !
dy kata law nak nek kapal p jumpa kawan orang~..
ain ajak mama n makcik nek kapal ~ tapi dyoang ta nak !
FREE jee bukan bayar pun tak nak ~law dengan orang lain dah kena bayar cheq !

ada la sikit gambar ni !



 tapi kan baju asekk BIRU je kan ! mmg sah lepas ni byk baju warna Biru dalam almari ! warnanya lembut ! tenang mcm si pemakainya ! :)

abg kat belakang tu kawan ain ! 2 lhaa yang ain kata kawan mangkuk ayam !aiseh ! tapi KAKI NGORAT ! loklakk betul !...
#ikut suka aku je panggil orang mangkuk ayam !HAAhah !

credit to sesiapa yg berminat nak g :)