JOM tanya sama hati



dahlah PAPER E-COMMERCE jawab macam .. hm ! entalah .. semua kata TAWAKAL . aku pun tawakal jelah sayang . MUDAH-MUDAHAN kita semua LULUS kan .. 

betapa perit menerima keadaan yang sebenarnya dan hakikat nya itulah yang berlaku . cukup lah hubungan tu terberhenti setakat ini sahaja . ain sentiasa mendoakan b bahagia . sayang kat b sepanjang hayat .. Mungkin nmpk bahagia tetapi tak semua kebahagian tu ada . Allah sedang menduga tahap kesabaran seorang umatnya . berikan ku kekuatan .. hati ain tak pernah berdendam sikit pun walaupun perangai kau KADANGII diluar DUGAAN . tu lah nama CINTA kan .. tapi tak semua orang MENGERTI .. semua orang buat keputusan tanpa memikir panjang .. 

MUNGKIN sekarang kau boleh hidup TANPA ain , tapi akan DATANG bagaimana ? dan hariII seterusnya setelah apa yang kita LALUI .. kau dgn orang lain ? ain dgn orang lain ? BERKEMUNGKINAN ye tapi takdelah sayang tu macam sayang dengan kau .. b .. ada orang kata kita macam ADIK BERADIK ? hahaha ! macam ap kan b .. ngeee . 

#merapusebentar ! HEEE <3 luv u Nor Ishammudin Bin Md.Nor .. there is no chance someone can not be changed:) do you AGREE ?