memujuk diri sendiri





korang dah tidur ker ? ain tak boleh tido lahh .. minta teman boleh ? # eee .. gegehh . hehee .. mata ni tak merasa mengantuk pun sebab menangis jer . ( kuat touching ) .. bengkak tahap mana pun ta tau .. peduli apa .. janji segala amarah ain lepaskan dalam tangisan bukan dengan kata .. dengan kata-kata boleh makan dalam ! bak kata pepatah terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya . tak gitu ke kengkawan  ? kan kan :) 





dia kuar dengan hanya mengucapkan ' byee sayang ' .. piluu aku ., hmm ..buat kali keberapa pun ain un ta tau .. hmmm ! ( hukhukk ) idongg sumbat .. bgi nafas japp .. tarik hembus . ahh .. selsema bikin hal pulak .

dan berlakunya conservation selepas beberapa minit kerana aku merinduinyaa.tak suka jauh ( perit kot )




ain : b , g mne ?
sham : b balek gurun ..syg tdo yer .. b minta maaf slalu sakitkan ati sayang .. cinta syg..
ain : xley tdow .. ( nges ) - hati tisuu betul .. bak mai tisu byk2 ..
sham : b da sampai .. tdow , nite syg .. lurve u ..
ain : hmmm ( tak delivered pun ) dy oppp phonee ..






lagi berjurai air mata kasih ni .. knp ? dan knp ? dalam kebingunagn perubahan drastik dia selepas beberapa jam .. dan berminit dan enta ap lahh .. last2 pujuk diri sendiri .. maklumlah dah tak de sapa nk pujuk kan .. pujuk diri sendiri agar bersabar .. jgn ego ain .. bagi dia ruang untuk bersendirian .. yar .. mugkin dia perlukan ruang bersendirian ( berdialog sendiri ) .. tapi bukan kah sudah diberi masa yg lama !.. hmm .. mugkin bertahun kot kan awak .. takpelahh dah dugaan kita .. setiap dugaan yg ALLAH beri adda hikmahnya kan .. 

credit : air mata