HOLIHOLIDAY in KLATE


indahnya suasana di pantai , melihat matahari terbit lalu memberikan cahaya kepada semua penduduk BUMI . cehhwaah! .. hehee . seronok lah pulak duduk kat belah PCB ni . dekat gn pantai katakan . suasana kat umah pun aman damai . takde kesibukan kat bandar tu haa .. 
ain bertolak ke kelantan khamis lepas 3/5 with nurul syamimi .. macamII dugaan dilalu , dengan perangan laki duk blkg kami buat onak + dy p bukak kasut = perghh ! BUSUK ! ditambah lagi dengan tayar bas pecah , laju gila dy bawak naseb baik nyawa ada lagi , bernafas sampai sekarang .. 
YA ALLAH .. sabar wahai hati .. dalam pukul 6ptg sampai ke kota bharu :) alhamdullilah .. kat PCB ni rumah tokmek mimie <3

sepanjang kat PCB ni , aktiviti nya tak duk rumah sgt . heee :)  mkaan kat cini sedap + murah :) 
ain belajar menconteng batik dari tok mek . perrhh ! FIRST TIME conteng batik hasik tangan sendiri .. KESORONOKAN melanda ! cantik pulak hasil NUR FARAHAIN RUSLEE .. heeee ( PERASAN ) tapi betul hahaa ..mak uda pun kata da pandai pun ain menconteng batik's 




pastoo semalam pergi shopping barang cikit tuk rumah KEDAH n rumah JB ..  boleh tahan shopping sampai ta ingat dunia . nek lenguh kaki . yang penting PUAS ! .. PUAS MERANTAU .. petang cikit pergi melepak kat PCB .. menenangkan fikiran yg agak serabut beberapa minggu lepas . melihat aksiII pengujung yg datang . mcmII kerenah termasuk lahh saya .. tapi sayangnnya tak abes ROUND agi .. kelenguhan kaki . kekejangan otot =.='



dan harini duduk RILEX kat rumah .. ptgII sikit bawu kua kot .. :)  

#credit to KELANTAN , beshh <3 percutian yg pendek tapi menyeronokkan :) 
kawanII ain jom ler kesini :)