menakutkan betullah


asalam , ain nak kongsi something kat korang . mlm tadi aku mimpi dipatuk ular .. lepas tu mimpi ular masuk dalm rumah plak .. mau aku tak menjerit .. tapi tak tahu aku jerit betulII or tidak .. tu ngigau namanyaa .. HAHA.. lepas tu mimipi ular kejar aku . perggh ! . lagi aku seriau ..yg tak boleh tahan dalam mimpi tu ada SHAM ! oi ! SHAM asek masuk dalam mimpi aku jew ! . xsok betul  
then bangun jew aku pergi search tafsiran mimpi yg aku dapat tu . 


mimpi ni kadangII mainan tido . lau org dolu dolu cakap akan dipinang .. warhh ! sapa nk pinang aku ni ? oi aku tak nak kahwin awai lahh weyh .. HAHAHAHA .. selepas beberapa minit aku search ni 
yg aku dapat :

GELI PLAK AKU TGK ULAR


Tafsiran mimpi mengenai ular 

✿ Jika bermimpi digigit ular, maka pertanda akan mendapatkan pasangan hidup.
✿ Jika bermimpi melihat ular yang banyak, maka pertanda akan mendapatkan kebahagiaan yang tak terduga.
✿ Jika bermimpi dikejar ular, maka pertanda ada seseorang yang mencintai Anda.
✿ Jika bermimpi melihat ular masuk rumah, maka pertanda akan kedatangan tamu yang membawa kebahagiaan.
✿ Jika bermimpi dililit ular, maka pertanda akan melaksanakan hajat.

NOTA KAKI : waallahuallam , len kali sblm tidur basuh kaki ! HAHA