kerinduan










RINDU sama ini budak kecik ! .
main tarik2 rambut .
main rebut2 laptop .
main hempas handphone kan b ?

HEHE :)

#mak , ari sabtu ni ain balik nak makan kuey teaw tom yam :) SEDAP !

hari terakhir mereka berkampung di ptss

assalamualaikum ,




hari ini merupakan hari terakhir untuk semua adikII silat kita yang berkampung di ptss . semoga adik2 semua balik ke negeri sendiri dengan perasaan yang gembira . " ambil yg jernih , buang yg keruh " . yang baik itu datang nya dari ALLAH , yang buruk itu datang dari kami . 


 kami bersama penari daripada perlis


 ain bersama salah seorang penari . ohsemm kan . hehe :)



ALHAMDULLILAH . tidak sia2 . adik2 dari JOHOR DARUL TA'ZIM mai ke perlis untuk bertanding silat seni peringkat kebangsaan 2012 .
 TAHNIAH pada kontijen silat seni JOHOR DARUL TA'ZIM kerana telah mendapat tempat kedua ! YAHOOOOOOO !  walaupun ada terdengar suaraII sumbang yang tidak enak didengar *

No 1 : selangor
No 2 : Negeri Johor Darul Ta'zim
No 3 : Sarawak


Kalau ada sumur di ladang
Boleh saya menumpang mandi
Kalau ada umur yang panjang
Boleh kita berjumpa lagi


#nota kaki : sangat seronok mereka datang ke mari :) 

SEGMEN : Blogwalking & Follow :)





Jangan lupa blogwalking & follow ain jugak :)

KLIK GAMBAR UTK JOIN

muaahh :*



tuan rumah

wahhh ! syiokk ptss , perlis jadi tuan rumah untuk pertandingan silat seni sekolah kebangsaan :)
semua negeri ada . especially negeri JOHOR :) ..asal usul ku tidak ku lupa . ! comey adikII yang silat tu . lagi comey adik dari negeri JOHOR . hahaa . yang lain pun comey laa . cuma budak negeri johor je aku n mimie interview :)



SITUASI DI DALAM DEWAN

sempat juga kami berposing sakan bersama adik2 dari johor bharu . do the besh . chayorkk dik :) semoga berjaya untuk seluruh negeri di malaysia





#nota kaki : mereka semua comel-comel belaka :)

si gadis

assalamualaikum semua :) ceriaII selalu dihujung minggu . pada yang bersekolah belajar rerajin na ;) ain nk perkenalkan seseorang pada korang semua . walaupun ain cuma kenal dia hanya sekejap . tapi dy memahami hati ain . thanx sayang . dy juga merupakan sepupu sham . mesty nk ada sham kan ? okee . WHATEVER . perkenalan tanpa mengenal erti persaudaraan :)

 AIN & NANA :)

semalam watching JALAN KEMBALI bersama nya ..sangat syiok ! ketawa berdekah-dekah . ambek kau !
KETING comeyy ! hahaha :D but BADRUL lagi comei . HIDUNG mahal , TELINGA pun mahal ! mirip EHEM :) seriuosly RINDU dy :) ehh . semua purplee :) perasan tak ?PERASAN kan lahh ! . rrr.. hehehe


#nota kaki : maap saya ta dapat hantar awak before awak g oversea sayang . semoga awak tenang disana , capital 'S' 

my mom


good morning guys ;) 
saya rindukan mama saya ! nak balik JB semula boleh ?
mama semalam akak dapat surat cinta , ain gtau kat mama ,
 mama kata bagus lah . HAHA :D
perli mama ni ..

I LOVE YOU , MOM :)


#saya rindukan si dia juga . dan semalam saya mengatakan saya rindu dia . walaupun dy tak bagi response saya lega dah cakap apa yang hati saya nak kata :)