bila ain ruslee mula berangan


hyee . selamat malam semua :)

aku nak tahu sangat sekarang dia kat mana ? sihat ke daq ? makan ke daq ? tapi apakan daya tak MAMPU untuk aku bertanya kepadanya kerana aku takut nak berhadapan dengannya . dia bukan milik aku lagi . lagi satu taknak lahh kacau hubungan orang bahagia . aku tak BERMINAT nak jadi PENGACAU. hanya ALLAH yg mengetahui . 

andai kau TERSIKSA disana BERSABARlah hadapi DUGAAN itu , 
andai kau BAHAGIA disana aku disini sentiasa mendoakan KEBAHAGIAAN mu. 

tak mengapa kau hidup dengan dia kerana satu hari nanti ada HIKMAH nya utk kau dan aku .
 biarlah kita tak berjumpa berabad sekali pun asalkan HATI kita tetap tahu SIAPA KITA SEBENARNYA

tolong ain jap boleh ?KLIK SINI 

#malam ni buat kerja semua serba tak kenaa . AIR TUMPAH bagai . enta apa lagii =='