orang kaya baru betul aku ni

selamat petang semua ,



orang semua dah sibuk check duit PT bape hari lepas . aku ni daq kesah un . baru tadi nak cheq . HAHA .. takde perasaan betul . diaorang semua da guna duit PT tu  beli nta pape laahh . handphone bagai ., DSLR , apa lagi ta tau .. aku tak lagi . belum masanya lagi .. lagipun cuma dapat rm**** simpulansimpulan . SIMPAN jelahh kan .

then lepas check duit aku call mama ,

mama kata lama diam , sibuk dah ke ? orang kaya katakan . HAHA .aplaa mama ni . akak baru check duit .. tu terus call mama .. mama risau aku sakit lagi tu dia kata jaga kesihatan duit guna bila perlu jer . oke MAMA .. then aku pesan kat mama jgn bgtau acik duit dah masuk nanti acik taknak bagi akak wet . mama kata kau memang .. GELAK BESAR mama aku . HAHA :D
*mampos kalau acik baca . hahaa. acik jgn tak masuk duit tau . ngee

naseb baik lah petang ni kelas CANCEl bolehh rest . tgh MIGRAIN . .. sabar jelahh .. kata lect , student takkan pernah lari dari masalah .. kalau yg duk rumah plak takda masalah sbb keje dy mkn tidur ., heeee . betoi gakk . TERASA jugakk tadi :)

#saya still tunggu msg dia tapi tiada..

AWAK CINTA TU SEMENTARA JE TAPI KASIH KITA SAMPAI BILA2

nota kaki: hope sem ni aku dapat capai matlamat aku 3.5 amin :) ramai2 doakan ain yer :)