Sudah Sampai Masanya

Dah nak abes rupanya latihan industri ! aisehh . REPORT ? dalam proses laa kawan . Semakin hampir dengan penghujung semakin banyak pula kerja yang diberikan dan semakin banyak pula tomahan yang diberikan . Aplah naseb budak praktikal ni . Tak apalah masuk kanan keluar kiri . hehehe . Yang penting pemarkahan daripada penyelia itu . Biar org nak kata apa janji kita buat apa yg disuruh dan yg disuruh dirajin-rajinkan membantu .

Tetapi korang mesty ta sabar nak abes LI kan ? abes cepat pun presentation dengan lect garang ouhh . hahaa

Nanti tiada FARAH si rabun . DAYAH si loud speaker . KAK NADIA si sindrom . KAK A'AH si gemok . semua da gelaran tau . hehee . mungkin mereka bakal dirindui oleh aku ataupun staf . HAHA !

Encik Idris pula kata budak kecik yg AGGRESIVE , pandai je bercakap . HAHHA .jgn cik idris . nte rindu rinduan .

Sudah sampai penghujng ! Presentation minggu depan . Slide dlm proses . Hopely mereka mereka membantu :)