Photoshoot Time #Hambar #Kecewa #Happy

Assalamualaikum ,

Sabtu tengahari yang lalu , ain dan kawan bergerak ke taman temerloh jaya kerana ada photoshoot weeding serta jalan-jalan suka-suka.

Lepas rehat kan diri trun hotel lepak kedai bawah tgk bola JDT vs PAHANG . Elok lah orang pahang mai joho kami mai pahang . hehehe . *kerja kan .. Nak menjerit je masa NUNEZ goalkan tapi tgk keliling semua penyokong pahang . Diam bisu juga la . *fes time tgk diam tempat orgkan . hehehe . Bila da masa tamat terus kitaorg jerit . YEahhAA JDT menang , hahaha . dyoang tgk je . :* kiss sikit :)

Habis bola kitaorang gerak ke kuantan da pergi agak kecewa apabila kami datang ke kuantan dengan perjalanan mengambil masa 2jam dari temerloh ke kuantan dengan di hadiahi suasana sana hambar dan no function . *maaf bkn mengata . Mungkin tempat to no function minggu lepas . cuma banyak budak-budak agas2 melepak . agak kurang mnyenangkan juga laa . Sedih juga tgk anak-anak muda macam itu . Haishh ..igtkan autoshow ker , audioshow ke . rupanya sekadar lepak menyemak . huahua .nak singgah Up town pung tgk ta da apa kami semua terus balik ke Hotel Jelai , Temerloh .

Sampai hotel kol 3 pagi , mandi then tido terus . * night .

Esok harinya bersiap awal sebab photoshoot pengantin make up . Naseb baik pengantin pun ada kt hotel tu senang kerja kitaorg tak perlu jalan jauh sangat . Selepas siap kami terus ke rumah pengantin di taman temerloh jaya .


Habis majlis terus photoshoot outdoor . Then da setel terus gerak KL , Mak dato perjalanan yg mengambil masa yg lama . disebabkan jammed dari sungai dua sampai lah KL .. lebuhraya karak hambar..sampai KL pusing-pusing then balik JB .. *baru sampai lepas subuh tadi . Lepak juga la . *sempat juga update . :P