Cukup 20 Tahun Sudah !

Alhamdullilah dah 20 tahun rupanya . 05 / 06 / 2013 kali ini cukup 20 tahun . tapi dyoang still panggil budak kecik .. haish !  Saya Dah Besar lah !  tapi comey gak panggil budak kecik . muda sentiasa . hehehee ...semua doakan semoga cepat besar dan dimurahkan rezeki serta kahwin cepat2 . hehee . apa korang ni . mudah-mudahan .. AMIN.

antara ucapan dari rakan - rakan :


Terimakasih kepada panjang habiskan masa bersama ain masa bufday dan dia buat byk kejutan jugak laa . hahaha . agak terkejut . anyway thanx laaa . terimakasih juga utk hadiah yang diberi :)

nama dia tembam . hehehe . gebu kan dia . 

dan sekarang sayang ada 3 sahabat baru :)

pinky , tembam dan omei 


terimakasih tak terhingga lagi sekali . walaupun bufday saya tak semeriah macam dulu , tapi saya hargai apa yang mereka buat utk saya :) saya akan ingat sampai bila2 ..

HAPPY BIRTHDAY TO ME :*