Semester 5 bermula

Happy Saturday :)

Hari ini merupakan hari ke 3 ain duduk kat kamsis PTSS . Selalunya lepas daftar ain balik rumah #maklum dekat . HAHA . tapi disebabkan duduk 2 orang je kesian lah nk tinggalkan roomate sensorang kat bilik. Kang apa-apa jadi susah pula.

Khamis lepas datang daftar kamsis . Penuh gila kamsis ! Sana sini orang maklumlah kemasukan sem baru kan ... Pastu dah daftar dapat aras 4 . makk oii . Tingginya . hukkk *tak larat nak angkat barang .. Kesian kat mak kena tolong angkat brg . pastu mak terus demam2 sampai lutut ketaq .. ain un demam + selsema + batuk . hmmmm ... pastu berjauhan plak ng buahati . lagi PARAH ni .. ngeeeee . Buahati pesan belajar rajin2 . focus . tak yah nak fikit benda tak sepatutnya . tak dapat 3.5 JAGA ! huarggh ! UGUT ! akan ku sahut CABARAN mu itu ! amin ...

Then semalam daftar modul di Dewan Harum Manis . Ramai orang jugak ! haishh ! Poli lain daftar online je . tapi kita masih duk beratur lagi dengan cara lama . hmmm . Macam biasa kalau dah buat dekat Dewan , comfirm buat SPOTCHECK ! dan macam biasa juga ain dan lynn tidak memakai stokin . HAHHAA . sahabat lain duk kata takde muka orang lain . muka korang juga . *muka tak malu . *pinjam stoking . hahaha .. Kalau tak pakai mmg xley masuk dewan laa kannn ..Alhamdullilah Sem 5 ni ada 5 subjek je .. Final Just 3 Paper . Focus focus terhadap 5 subjek tu , Mudah-mudahan . amin .

Dan Harini Masa untuk mengemas bilik . Hari tu sampai2 tak sempat nk mengemas dan tak larat .. Naseb baik bilik kecik je sebab duduk dua org jewww ..
#happy kemas day ... TIRED day . huaaaaaa


#WELCOME BACK TO PTSS ;* kiss sikit . muahhmuahh . hahHAHA