EGO kah aku ?

Good Morning .

Pagi ni bangun awai2 sebab ain nak edit blog . and tengoklah blog budak kecik ni ada perubahan kan ?
Cantik TAK ? Comel TAK ? comel macam ain . HAHAA . *perasan

Yesterday, he sent message again , he apologies again what he make me angry ! ops speaking om putih plak. But i just read and close the message . I don't messy my life again . I just want silent for a few days. 

Padan MUKA ! buat lagi aku merajuk . HA kan dah . Sampai 3 hari (harini) aku merajuk . Baik encik perfect to BBM + WHATSAPP + MSG , satu pun ain xmau reply . MOGOK abes lah ni yer ? OF COURSE ! cuma CALL je xde . Dissapointed. kedekut keredit toi . 

EGO kah aku ? Pentingkan diri sendiri je tanpa memikirkan perasaan dia ? oke now , before dy buat aku merajuk ada dia fikir ke ? rasanya tidak . Terima lah balasannya . 

ni khas utk encik perfect kalau dia masih tak faham .


Diam-diam pun aku sayang . tapi bagi lah masa. KEMARAHAN itu masih ada. Kata orang gaduh tu tanda sayang juga. Tak tau nujum mana bagi ayat nih . HAHAHA .


#korang jangan gaduh-gaduh cam kami tau . hahaha .