R&F Tanjung Puteri, Johor

Morning...

Korang pernah dgr place ne? Majoriti penduduk JB mesty tau punya . R&F ni mesty tgh bersaeng dgn country garden .. Boleh dikatakan menarik laaa . sesuai utk bakal pengantin yg nk kan pic menarik mai la tg.puteri . View ohesemm tau !

Sbnrnya ain bawu tau place ne. hehehe . semalamnya beriye ajak kwn nanak sgt p sini. Tak kira nk p jgk . padahal sama ja view dy gn country garden .. cuma R&F ni kecik sikit dr country garden ... ngeee

mesty ta tau country garden tu kan ? search je kt tenet mesty ada punya. Serba canggih katakan .. Sapa2 nk mai joho nk p amek gmbr ka .. bley je contact ain . hehehehe ... nte ain bawa jln sana ehh .. cehh !

sedikit info mengenai R&F tanjung puteri

R&F Tanjung Puteri dibangunkan di kawasan seluas kira-kira 46.4 hektar, akan meliputi pembangunan hotel bertaraf lima bintang, menara pejabat kelas A, pusat beli-belah dan pembangunan pangsapuri mewah.

Fasa pertama projek itu yang dijangka dimulakan akhir bulan ini hingga 2017, antara lain membabitkan pembinaan 15 blok pangsapuri dengan 3,000 unit kediaman.
Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar, bertitah projek itu yang membabitkan pelaburan besar menyediakan peluang pekerjaan dan perniagaan kepada rakyat Johor, sekali gus meningkatkan ekonomi negeri itu untuk jangka panjang.

"Saya mengucapkan tahniah kerana satu lagi projek pembangunan mega dimulakan di Johor dan terima kasih kepada R&F kerana memberi keyakinan tinggi kepada potensi Johor dengan memilih Johor Bahru sebagai lokasi pelaburan pertamanya di luar China.

"Saya yakin pelaburan ini akan mencapai kejayaan dan mengharapkan R&F akan melabur dengan lebih banyak lagi. Saya yakin kerajaan negeri juga akan memberi kerjasama sepenuhnya menjayakan projek ini.

"Dengan keupayaan dan reputasi syarikat ini membina banyak projek berkualiti tinggi di China, saya percaya pembangunan di Tanjung Puteri akan menjadi projek contoh dan mengubah landskap Johor Bahru kepada taraf antarabangsa," titah baginda pada perasmian majlis pecah tanah projek R&F Tanjung Puteri di sini, hari ini.
Daulat tuanku !

Nah meh kta sharing sket view kt stu ... org yg gojes sila abaikan . hahahaha ... muaahhhmuahh

haii...
nama sy ainruslee
tinggi sy 151 jaa . hahahaa
berat sy 40 jaaa..
kecik gilorrrr 




ni view kt tmpt istirehat . kami punya oke. hahaa


jauh berangan . memikirkan projek 10 juta . 
hahahaa



view di pantai buatan ... 
muka sy abaikan .. bajettt . 


view d pantai.. pondok rest bg nak tenangkan jiwang .. lgpun mengadap singapore..
silap haribulan singapore selangkah kaki ja kami pergi.. ngeee




cantik tak ? muslimah gtuu



rasa cm nk tdoq jaaa ,,plesinggg..


saja nk tunjuk gg arnab aku



view hadapan gallery ..
please keep on the grass.
jgn igt korang bley pjak .
preet prett . wisel je bunyi . hahaa
jln atas ja 









annoying lg muka haku .. naseb laaa ...





byk sgt dah pic ... xlarat komeee . nk upload .. tunjuk sikit jela ehhh ...
nte sapa nk mai gtau jaaa . ain bawa ... habaq tau !!!!
contact terus .. ngeeee